dinsdag 28 april 2009

Sketch saturday

Mei is altijd een maand waarin ik veel kaartjes verstuur. Veel mensen zijn er jarig, vaak zijn er nog leuke feestjes en er gebeurt altijd wel iets. Voor begin mei had ik al meteen een bedank-kaartje nodig. Ik heb dit kaartje gemaakt naar de sketch van de Sketch Saturday. Het papier dat ik gebruikt hebt komt van het blokje Eline's brights blue/green en vind ik zelf erg vrolijk. Ik heb me volledig aan de sketch gehouden, hoewel ik misschien nog wel een brad of een pareltje in een van de hoeken had willen aanbrengen. Dank jullie wel voor het kijken!

May is always a month with a lot of birthdays, party's and other nice events. For this weekend I needed a 'Thank you' card. I've made this card also for the Sketch Saturday challenge. The paper I used is from the Eline's Brights paperpad blue/green. This paper always cheers me up! I stick completely to the sketch, although I maybe miss a little brad or pearl in the upper corners... Thank you for watching!

1 opmerking:

  1. Lovely card Chantal, love the image, and your papers are great. LOuise x

    BeantwoordenVerwijderen