maandag 13 juli 2009

Mannen en kaarten :)

Iedere keer vind ik het weer ontzettend moeilijk om een mannenkaart te maken. Dit weekend had ik zomaar ineens twee mannenkaarten nodig en aangezien ik er nog maar een op voorraad had liggen, moest er nog snel een tweede kaart worden gemaakt. Het idee voor deze kaart kreeg ik toen ik mijn favoriete magazine 'Cards Only' nog eens doorbladerde voor inspiratie. De sketch van deze kaart is heel simpel maar je krijgt er wel een leuk resultaat mee. Een van de weinige stempels die van pas kwamen bij een mannenkaart, was deze Ollyfant stempel. Toen deze set uitkwam heb ik hem meteen gekocht, omdat hij zo ontzettend lief is en omdat ik vrijwel geen een stempel waar een kat op staat kan laten liggen. Ik heb voor de verandering weer eens gekleurd met mijn derwent potloden en het stukje kant komt niet van mijn gordijnen (zoals op de verjaardag gesuggereerd werd) maar uit de naaidoos van mijn moeder :)

I think it's very hard to make a nice card for men. This weekend I had two male birthdays and I had only one man-card in stock. In the magazine 'Cards Only' I found this idea. It's a very easy sketch but you can get a beautiful result with it. I have only a few stamps with boys on it and this one is my favorite. It's an Ollyfant stamp which I bought on the day it came out. I bought it because it's very cute and I can't resist buying stamps with a cat on it. On this card I used my derwent coloursoft pencils and a little ribbon (not from the curtains, like someone on one of the birthdays said) from the sewingbox from my mother.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten