zondag 9 augustus 2009

Sassafras lay-out

Vandaag ben ik weer eens ouderwets aan de slag gegaan met een normale 30x30 lay-out. Het leuke vind ik er altijd aan dat ik een hele dag bezig kan zijn met het schuiven, verplaatsen, opnieuw organiseren en dan het uiteindelijk vastplakken van zo een lay-out. Deze lay-out is precies zo tot stand gekomen. Ik wist toen ik dit papier kocht (ik denk een half jaar geleden al) dat ik er een lay-out op wilde maken over een van mijn favoriete drankjes: koffie. En nu is hij dus uiteindelijk af! Omdat het Sassafras-papier vrij druk is heb ik hem voor de rest qua papier heel rustig gelaten. Ik denk dat dit aardig gelukt is zo met dat kanten lintje en het starbucks label in naturel tinten. Nog een fijne zondagavond allemaal.

Today I made an old-fashioned 30x30 lay-out. I like working on it all day long. Everytime I move and remove papers or flowers and every hour I make some changes but finally, at eight o'clock in the evening it's done! I bought this Sassafras paper about half a year ago and from that moment on I knew I would make a lay-out with coffee on it, and finally it's done! Because there are a lot of images on the background I left my lay-out without many colourfull embellishments and stuff. The Starbucks label and the ribbon are in earthtones and I doodled something on the little bunny. Have a lovely sunday-evening!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten