vrijdag 7 augustus 2009

The Sugar Bowl - Marlene's sketch

Dit is de eerste keer dat ik meedoe aan de Sugar Bowl. Aangezien ik een enorme fan ben van al die schattige Sugar Nellie stempels is het eigenlijk verbazingwekkend dat ik nog niet eerder heb meegedaan aan deze challenge. Je moest voor deze challenge een sketch namaken. Ik heb deze sketch gedraaid omdat ik mijn kaart zo beter uit vond komen. Het papier is uit het paperpad 'Lemonade' van Basic Grey. De extra optie die je moest toevoegen was doodling. Ik heb zelf met zwarte pen en daarna met witte pen wat doodles getekend en met een klein bloemetje het punt waar ze bij elkaar komen verdoezeld. Ik moet morgen nog een dagje werken maar voor jullie alvast een fijn weekend!

This is the first time that I play in the Sugar Bowl. I am a big fan of the cute Sugar Nellie stamps so it's a little odd that this is my first time playing in the Sugar Bowl. The challenge was a sketch and you have to include some doodling in your work. I rotated the sketch because I liked that more. I used the paper pad 'Lemonade' from Basic Grey and I doodled with a black and a white pen. I used a little petaloo gypsie flower where the doodles come together. I have to work one more day but I wish you a very nice weekend!

Paper: Basic Gray paperpad Lemonade
Stamp: Sugar Nellie 'A good book' , prima marketint 'Life is Sweet'
Flower: Petaloo Gyspsie Flowers
Coloured with: Copic Markers


1 opmerking:

  1. Gorgeous card and LOVE your doodling! Thanks for joining the SB challenge and hope to see you in the next one too! Have a great day!

    BeantwoordenVerwijderen