vrijdag 27 november 2009

Sugar Bowl - challenge 24

Deze keer ben ik erg te spreken over mijn creatie. Hoewel ik begin deze week een begin heb gemaakt, daarna een klein stukje verder ben gegaan en hem uiteindelijk net helemaal af heb gemaakt, vind ik hem erg geslaagd. Misschien komt het ook door dit superpapier van Making Memories. Dat geeft het al snel een sjiek tintje! Ook deze stempel is nog steeds een van mijn favorieten en de tekststempel van Inkadinkado blijf ik ook geweldig vinden. Ik heb de sketch van de Sugar Bowl precies gevolgd en ook de zigzag optie heb ik vrij letterlijk genomen met behulp van rickrack lint. Ik hoop dat jullie net zo enthousiast zijn over mijn kaartje als ikzelf!

This time I really like what I've made. I don't know if it's the nice paper, the lovely textstamp from Inkadinkado or that I've used one of my favorite stamps from Sugar Nellie, I think my card is just right the way I've made it! I started to make this card on monday, I did a little bit on tuesday and I finished it a couple of minutes ago. I followed the sketch on the Sugar Bowl and I did include the option of zigzag (I used soms rickrack ribbon). I hope you all like my card as much as I do!

papers: Greenhouse (Making Memories)
stamps: Sugar Nellie, Inkadinkado (textstamp)
embellishments: brads (Making Memories), rickrack ribbon
tools: derwent pencils, edge punch doily lace (Martha Stewart)

1 opmerking:

  1. Gorgeous work! Love the color combo and Daisy is just my favorite! Thanks for joining the Sb challenge and hope to see you in the next one too! Have a lovely day!

    BeantwoordenVerwijderen