donderdag 13 januari 2011

Alles met en over kleuren met derwent - challenge 2011-1

Toen ik de challenge op Alles met en over kleuren met Derwent las wilde ik meteen meedoen. De bedoeling was om een zomers kaartje te maken. En laat ik nu net al zitten smachten om de lente en de zomer. Eerst die sneeuw en nu weer die grijze regenachtige dagen, van mij mag de lente/zomer snel komen :) Een kaartje is het alleen niet geworden maar een versierd terracottopotje met heerlijke vrolijke (nep)bloemen. Eraan heb ik met nestabilities een kaartje gestanst met een klein stempeltje erop. Nog wat geponste bloemen erbij en klaar is mijn zomerse werkstukje!

When I saw the challenge at Alles met en over kleuren met Derwent I really wanted to join in. You had to make a summercard. At this moment I am really waiting for the spring and summer. At first the snow and now the grey, rainy days, I hope the spring will arrive soon :) I didn't make a card but a little flowerbasket with fake flowers. With a scalloped nestabilitie I've made a card with a little stamp on it. A few punched flowers and finished was my little summer project!


stamp: blossom
papers: kite day (Pipoos)
tools: cuttlebug, scalloped circle nestabilitie, crop-a-dile, punches: petal, starburst, leaf (Pipoos)
embellishments: organzaribbon, eyelet, brads (joy!)
other things: little basket (flower store), acrylic paint blue (Decorfin)
i've coloured with: derwent pencils 


5 opmerkingen:

  1. het is prachtig hoor, volgens mij kan het meedoen, bedankt voor het meedoen bij derwent

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is vrolijk en fris, prima dus! Bedankt voor het meedoen bij Derwents!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super idee!!! Hele mooie kleuren.

    Succes met de challenges.

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Chantal , bedankt voor je reactie op mijn blog. Nu kom ik even bij jou spieken....je maakt mooie dingen ! Dit bloempotje vind ik een erg leuk idee. Creatieve groetjes van Christa,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijk zomers werkstukje. Met deze tag wordt dit stukje lente/zomer niet meer stuk! Leuk dat je meedoet met de Derwent-challenge.

    BeantwoordenVerwijderen