zondag 29 mei 2011

Lola voor DDCC en Stamp Something

Allereerst iedereen bedankt voor de leuke berichtjes van de afgelopen tijd, daar word ik altijd helemaal vrolijk van :) Vandaag een kaartje gemaakt volgens de sketch bij Dutch Dare Card Challenges. Ik heb gebruik gemaakt van het papier uit het blokje Nursery Boy van Marianne Design. Dit heeft van zichzelf al erg veel leuke stukjes dus veel papier was er niet nodig. Het leuke stempeltje is een Lola-stempel.De tekst 'Shop till you drop' zit bij deze stempel erbij. Omdat ik dit er ook bij heb gestempeld wil ik met deze kaart ook meedoen met de Stamp Something challenge waarbij je een kaart moest maken met een sentiment. Verder nog wat knoopjes (vooral die met 'Made in Paris' vond ik erg toepasselijk bij deze Fashionista) en een bloem gemaakt van een paperflower, een organzaflower en een roosje erop gedaan en toen was hij wat mij betreft af. Fijne zondag verder!

First of all I want to thank everybody for the lovely comments. It makes me really happy! Today I've made a card following the sketch on Dutch Dare card challenges. I've used the papers from the paperbloc Nursery Boy by Marianne Design. All the papers are filled with lovely patterns and so I didn't need much different things. The stamp is a Lola-stamp. The text was on the stampsheet too. With this sentiment I am joining in at the challenge at Stamp Something. You had to make a card with a sentiment there. I've used some buttons (on one of the buttons there is the text 'made in Paris', that's absolutely perfect for a Fashionista like this one) and a flower made of a paper flower, an organza flower and a little rose. Have a lovely sunday-evening!

Stamps: Lola
Papers: Nursery Boy (MD)
Tools: cricut with George and Basic Shapes, distress ink blending tool with distress ink Vintage Photo
Embellishments: buttons (making memories), flowers (making memories), rose
Coloured with: derwent pencils

4 opmerkingen:

  1. Deze vind ik toch mooi!!! Super afdrukje, geweldige tekst, heel erg leuk kaartje!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje geworden de tekst is ook geweldig! Leuk dat je volger bent geworden van mijn blog én dat je mee doet aan mijn candy!

    Hartelijke groeten, Yvette
    http://plendesign.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb jij ook een mooi kaartje gemaakt zeg! Ik heb em niet ingestuurd voor de DT-Call want ik denk niet dat ik daar al aan toe ben. Dat is toch best wel een grote stap, vind ik.

    Groetjes, Heleen
    www.freubelcards.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldig stempelafdrukje heb je gebruikt zeg. Echt super en heel mooie gekleurd.

    Groetjes Wil

    BeantwoordenVerwijderen