donderdag 16 juni 2011

Geslaagd-kaartje

Na een heerlijk weekendje Pinkpop (dat meteen de reden is dat ik niet zoveel gereageerd heb de afgelopen dagen) weer een kaartje van mijn hand. Deze kaart heb ik gemaakt voor mijn neefje die gisteren te horen heeft gekregen dat hij geslaagd is. Dat is natuurlijk reden voor een kaartje! Ik vind het alleen heel moeilijk om er een echte mannenkaart van te maken, maar dit kan er net wel mee door vind ik. Ik heb gebruik gemaakt van een zomerse chill-stempel (dat is iets waar hij nu aan kan gaan beginnen: lekker chillen). Op een of andere manier vind ik de opbouw niet zo geslaagd, maar dat komt misschien ook door de kleine stempel. Het papier is in ieder geval van Marianne Design. Met wat roosjes en dotjes van de pearlpen vond ik hem af. Ik doe met deze kaart mee met de Gek op Copic challenge waar je een zomerse kaart moest maken. Bedankt weer voor jullie reacties en een fijne regenachtige donderdag!

After a lovely weekend Pinkpop (and that's exactly the reason I couldn't give so much reactions) another card from me. I've made this card for my nephew who is graduated yesterday: a good reason for a card. It was difficult to make a real menscard out of it. I've used a sunny Penny Black stamp (my nephew can chill in the sun as well now). One way or another I am not quite satisfied with the way the card turned out. Maybe it's the size of the stamp. The papers are from Marianne Design, with some roses and the pearl pen it was finished very soon. I am joining the Gek op Copic challenge with this card. Thanks for you comments and have a lovely rainy thursday!

Stamp: Penny Black, textstamp (MD)
Papers: Blue & Greens (MD)
Tools: cuttlebug, roses creatables, libelle embossing folder (Joy!)
Embellishments: pearl pen blue (Viva), roses (boekenvoordeel), ribbon (unknown), flower (MD)
Coloured with: copics

4 opmerkingen:

  1. Wat een beeldig kaartje!!! Heel erg mooi van kleur ook, een topper!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuk kaartje, kan hij heerijk relaxen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuk kaartje heb je gemaakt.

    Groetjes Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  4. owww gaaf dat je naar pinkpop bent geweest, is voor mij al weer Jááááren geleden haha, toen maakte anoek haar debuut kan je nagaan, jeetje lijkt wel of ik al 80 ben hahaha
    je kaart is geweldig super hoor liefs christa

    BeantwoordenVerwijderen