vrijdag 21 oktober 2011

Don & Daisy tasje

Afgelopen weekend heb ik gedemonstreerd met de Don & Daisy stempels. Ik maakte onder andere dit tasje. Het kleuren op kraft vond ik erg leuk om te doen: zeker het bruidje komt met haar jurk natuurlijk ontzettend leuk over op dit papier. Verder wat kleine uitgestanste figuurtjes erbij: een hartje van een creatable en een bordje van een van de nieuwste creatables (onderdeel van het uithangbord) en klaar was mijn bedankt-tasje! Helaas moet ik jullie wel teleurstellen, het wordt niet het uiteindelijke bedankje op onze bruiloft, daarvoor zit er teveel werk in :) Fijne vrijdag allemaal!

Last week I've demonstrated the new Don & Daisy stamps. One of the things I've made is this bag. I really liked colouring on kraft cardstock: the little bride turns out so well on this paper. I've added some little creatables shapes and some roses and my bag was finished. It was to much work to make a lot of them for my own wedding, so enjoy this single one :) Have a lovely friday!



Stamp: Don & Daisy wedding (MD)
Papers: Pale pastels paperbloc (MD), kraft cardstock
Tools: cuttlebug, creatables hearts, lamp
Embellishments: roses (MD), bag (Kars)
Coloured with: derwent pencils

10 opmerkingen:

  1. Hallo Chantal, wat mooi gedaan, de trouwjurk komt op dat kraftpapier echt goed toe zijn recht. Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 'k Vind het een schattig tasje!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schattig tasje en wat een heerlijk stel ie on en aisy!!

    groetjes annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt heel leuk is je bedank tasje gemaakt :)
    Lief zijn ze!
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik kan me voorstellen dat dit niet jullie bedankje wordt, maar hij is wel heel erg mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leif en leuk kado tasje en erg mooi ingekleurd op kraft. Staat ook op mijn lijstje om eens te doen.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi tasje hoor!
    Wat zijn die stempels van Don & Daisy toch leuk...
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Chantal,

    wat een schattig tasje! Heb je heel mooi gemaakt. Het papier is lief en de stempel is echt geweldig!
    En tja, als bedankje voor je trouwerij....veel te veel werk voor een groot aantal tasjes.

    groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi tasje Chantal.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig tasje Chantal.
    Mooie zachte kleurtjes. Ben benieuwd naar je andere demo creaties

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen