donderdag 19 januari 2012

DDCC - sketch & Stamping Boutique

Het is donderdag en tijd voor 'mijn' week om een kaartje te laten zien. Deze week is het een heel leuke sketch die je moet volgen. Onze sponser is deze week The Stamping Boutique vandaar dat ik ook een plaatje daarvan heb gebruikt. Ik vind de kaart wel erg leuk geworden: ten eerste omdat ik eindelijk de bloemenstans van Joy! heb gebruikt die ik al bijna een jaar op mijn verlanglijstje heb staan, heb kunnen gebruiken. Ten tweede omdat het papier zo goed matcht met de ingekleurde afbeelding. Over de vleugels heb ik ook nog glimmermist pearl aangebracht maar dat is op de foto niet zo goed te zien... Ik zou zeggen, doe allemaal gezellig mee met de sketch! Fijne donderdag verder!

Thursday again and my turn to show a card. This week we have a lovely sketch for you to follow. Our sponser is The Stamping Boutique and that's why I've used a digi from them. I really liked making this card: it was the first time I've used the flower die from Joy! who was on my wishlist for ages! Second of all I really think the papers and the image work well together! I've added some glimmermist pearl on the wings but on the picture you can't see this this. Have a lovely thursday you all and see you at DDCC :)





Image: Stamping Boutique, textstamp (MD)
Papers: Kaisercraft
Tools: cuttlebug, flower die (Joy!), glimmermist pearl (tattered angels)
Embellishments: brads (making memories)
Coloured with: derwent coloursoft pencils

10 opmerkingen:

  1. Ik vindt het een prachtig kaartje!!! Leuke kleuren en stempel!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie, lieve kaart, met prachtige kleuren!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kaartje!
    Liefs, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooi kaartje, lieve kleurtjes!
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een lief kaartje met een prachtige stempel!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow this is fab. Love your take on the sketch. That fairy simply is adorable and purple is one of my all time favourite colours. Hugs Bettina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg mooie kaart Chantal! En leuke stans heb je gebruikt :)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi en idd de kleuren passen mooi bij elkaar!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Your card is just darling. Sweet image and such pretty paper.
    Hugs Bonnie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Chantal,

    wat een mooie kaartje heb je gemaakt. Mooie kleuren en een heel lieve stempel. Leuk ontwerp ook!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen