zaterdag 30 juni 2012

Geboorte-eierdoosje

En we gaan gewoon nog even verder met knutsels voor leuke gebeurtenissen: vandaag heb ik een geboorte-eierdoosje voor jullie. Dit doosje is voor Tom die ruim twee weken geleden geboren is. In het doosje zitten zes paar sokjes. Dit was een idee uit het boek 'Scrapcards 3' waar ik in mijn vakantie nog eens lekker doorheen heb zitten bladeren en wat ik onthouden heb. Ik heb het doosje voor de rest vrij simpel gehouden omdat het een uit de hand gelopen inpakpapiertje is eigenlijk. De Koetie heb ik gekleurd met Twinkling H2O's en ik vond het wel een leuk idee om zijn vlekken blauw te maken aangezien het voor een jongetje is. Het doosje had ik wit geverfd maar nadat ik een foutje had gemaakt met mijn lichtblauwe parelpen heb ik het doosje maar geverfd met mijn parelpen. Uiteindelijk is dit glansje nog wel extra leuk want het past goed bij de Twinkling H2O's. De bloemetje heb ik gekleurd met een Copic Marker. Fijne zaterdag allemaal!

 Stempel: Koetie (Nellie Snellen)
Papier: Eline's Babies blue (Marianne Design)
Gereedschap: cuttlebug, nestabilities scalloped oval (Spellbinders), parelpen blauw (Viva)
Embellishments: bloemetjes (Petaloo)

11 opmerkingen:

  1. Wat leuk!! Leuk idee en mooi uitgewerkt! Dat is nog eens een leuk kraamcadeautje!
    Lieve groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dit mooi Chantal, het glanskleurtje is prachtig en het koetje zo leuk!! Een geweldig cadeautje!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja kom maar eens op het idee!! Een zeer geslaagd kado!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, dat is een superleuk babykadootje geworden!!
    Prachtig doosje.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Chantal

    Wat een leuk origineel cadeautje, het is prachtig.

    Liefs Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oooh wat een leuk idee!! Je hebt het doosje echt super mooi versierd!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een enige creatie Chantal:0) je hebt er een super leuk geheel van gemaakt! fijne zondag
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Chantal,

    was je parelpen nu ook leeg? Ik wist niet dat je daarmee kon verven.
    Het is een superleuk cadeautje geworden. En heel leuk bedacht dat je de vlekken blauw hebt gedaan!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuk doosje.
    erg leuke plaatje is het.

    groetjes Martha en Margret

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een beutytje is dit kalfje zeg !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Thank you for joining in the Allsorts Challenge this week, this is a lovely design Good Luck Jo x

    BeantwoordenVerwijderen