maandag 25 juni 2012

Samenwoonkaartje

Gisteren had ik al gezegd dat ik bezig was aan nog een ander kaartje: een samenwoonkaartje. Vrienden van ons hebben besloten om samen te gaan wonen en daar hoort natuurlijk een kaartje bij. Ik kan sowieso de laatste tijd veel kaartjes kwijt binnen onze vriendengroep met al die bruiloften en babies, maar dat zijn alleen maar goede redenen om een kaartje te sturen :-)
Dit kaartje heb ik gemaakt met een van mijn eerste stempels die ik gekocht heb: eentje van Rachelle Anne Miller. Toch vind ik het nog steeds een heel lieve stempel die erg geschikt is voor kaartjes als deze. Verder ben ik weer verder gegaan aan het mooie blok van Maja Design: Vintage Summer Basics en heb ik ook weer de gave Whimsy tickets met bijpassende stans gebruikt. Bedankt voor al jullie lieve reacties op mijn kaartje van gisteren en een fijne avond verder!
 Stempel: Rachelle Anne Miller, ticketstempel (Whimsy)
Papier: Vintage Summer Basics (Maja Design)
Gereedschap: cuttlebug, vine creatables (Marianne Design), ticket die (Whimsy), takjespons (Nellie's choice)
Embellishments: parelhartje, roosjes, flowerribbon (joy!)
Gekleurd met: flexmarkers en Copic Markers

14 opmerkingen:

  1. Hoi Chantal,

    wat een lief stempeltjes heb je ervoor gebruikt!
    Echt toepasselijk voor en samenwoonkaartje. EN de kleuren erg romantisch!!
    Mooi geheel!

    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend gaaf kaartje!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig kaartje met dat prachtige papier en die leuke stempel. Helaas hebben wij de fase van de vele bruiloften en baby's al een beetje achter de rug.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. erg leuke kaart is het
    en ook een heel leuk plaatje

    groetjes Martha en Margret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een lief kaartje!
    Ook die hieronder is prachtig.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is echt een lieverdje, prachtig!
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lief kaartje. Inderdaad een lief stempeltje en dat parelhartje vind ik helemaal leuk! Een gezellige dag, Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel lief kaartje!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een supermooi kaartje Chantal!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Chantal

    Wat een prachtig kaartje met dit leuke stempeltje, prachtig papier ook.
    Leuk toch al die bruiloften, baby's en samenwonende vrienden, allemaal leuke gebeurtenissen.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk kaartje!! Mooi ingekleurd ook!
    Lieve groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Chantal,je hebt het er maar druk mee maar het zijn idd allemaal leuke gebeurtenissen om kaartjes voor te maken.Dit is ook een sweetie,mooi gekleurd ook,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh such a cute design, I love the image and your flower detail is gorgeous.
    Thanks so much for joining us at ABC.
    Hugs
    Clare
    xx

    BeantwoordenVerwijderen