maandag 1 oktober 2012

Kerstklokje

Zo, hier ben ik weer met een kerstkaartje! En niet zomaar een kerstkaartje, nee een kerstkaartje met materialen die allemaal minimaal een jaar oud zijn. Erg apart eigenlijk, want vrijdag ben ik naar de Doe@Ding demodagen geweest en daar heb ik ontzettend leuke nieuwe dingen gekocht die ik allemaal natuurlijk heel snel wil gaan gebruiken. De demodagen waren dan ook erg geslaagd, ik heb zelfs nog een aantal andere bloggers ontmoet en weer ontzettend veel inspiratie opgedaan want wat een mooie kaarten stonden er daar te pronken :-)
Waarom ik dan toch een oudje af heb gemaakt? Simpel, gisteren was het vrij lekker vertoeven in de tuin. En omdat we al heel het weekend verjaardagen aan het bezoeken waren heb ik ervoor gekozen om even een uurtje van de zon te genieten in combinatie met het borduren van een kaart: deze kaart. Pas bij het in elkaar zetten van de kaart viel het me op dat ik allemaal oudere dingen heb gebruikt: maar dat is natuurlijk ook helemaal niet erg. Misschien moet ik me eens iets vaker tussen mijn wat oudere materialen verdiepen...
Ik wens jullie voor nu allemaal een fijne maandag verder! Wellicht tot snel (als ik een kaart kan showen met mijn nieuwgekochte materialen :-)

Stempels: Eline's Snow Friends (Marianne Design), Eline's Christmas (Marianne Design), Eline's kerstster (Marianne Design)
Tools: Quiltstencil kerstklok (Marianne Design), stickels transparant (Pipoos), sneeuw (Aleene's), DMC blauw
Gekleurd met: Derwent Coloursoft


25 opmerkingen:

  1. wat een lieverd en wat leuk al die geborduurde randjes..

    liefs annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gorgeous card!! Love the bell shape! So fun! Great image too!!

    Thank you very much for joining us this week at the Simon Says Stamp Challenge Blog!

    Hugs...
    Melissa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wie het oude niet eert...............en hij is super leuk Chantal! heerlijk zo'n creadag met veel inspiratie en ook nog mede-verslaafden ontmoeten, dat is toch echt genieten!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een superleuke kaart!! Ook de "oude" spulletjes blijven leuk om mee te werken. Ook bedankt voor het meedoen bij Marianne Design Divas.
    Leuk om je in het echie gezien en gesproken te hebben. Nu weten we wie er aan de andere kant van het scherm zit ;-)
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooh die is echt zoooo super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk toch, met je oude spullen even lekker aan de slag ! helemaal geslaagd hoor, vind ik dat.
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het een superleuk en lief kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What a great shape for a Christmas card. I love the white and blue colors for this snow themed card.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gaaf model Chantal, hij is erg leuk hoor!! Leuke stempel ook.
    Liefs, Liesbeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel mooi kaartje Chantal, leuk model!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De oude spulletjes blijven leuk! Wat een mooi model is dit en prachtige de geborduurde randen.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Chantal, wat een ontzettend leuke kaart heb je gemaakt. Erg leuk in dit modelletje. En wat maakt het uit dat het oude materialen zijn. Mooi blijft gewoon mooi!
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat ontzettend leuk gedaan Chantal, ik vind het een toppertje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kaart Chantal!
    groetjes
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leukerd!! Blijf fan van Eline en het is zonde om de oude spullen te laten liggen toch!! Als ik iets voor mijzelf maak duik ik daar ook graag in. Een gezellige dag vandaag, Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Chantal,de"oudjes"doen het nog goed hoor;) heel leuk modelletje voor een kerstkaart,groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind hem super! Ik had he er met Aartje over toen we naar de beurs waren, dat het ons helemaal niets uitmaakt of papier oud is of niet. Als het maar mooi is, toch?? Ik weet het ook echt niet uit mijn hoofd hoor, wanneer iets oud is of niet.
    Ik vind het een top kaartje! Leuk die klokvorm!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Chantal, leuke kaart en leuk model. Ik ben sinds kort ook DT member van DDCC en ben volger bij je geworden, misschien kunnen we elkaar een beetje helpen als dat nodig is? Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuk kaartje Chantal. En een schattig stempeltje, zonde toch om deze te laten liggen.
    groetjes Elvira

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel leuk kaartje!! Het is niet te zien hoor dat het oude producten zijn, hij is helemaal leuk! En kan toch prima!?
    Lieve groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Chantal, wat een lieve klok kerstkaart!! Schattig gewoon, en zo zie je maar weer dat Marianne Design artikelen altijd actueel blijven!

    Bedankt voor je bijdrage bij MARIANNE DESIGN DIVA'S- STEMPEL IETS CHALLENGE, tot de volgende keer,

    Lieve groetjes
    MDD DT Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een schattig klokje en het borduursel is erg mooi. Fijn dat je nog even van het mooie weer hebt kunnen genieten, want volgens mij is de herfst nu echt begonnen!
    Groetjes, Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  23. This is gorgeous! Love the shape too! Thank you for playing with us at Christmas card challenges :)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. This is so cute. I love the bell. Thanks for joining us this week at Christmas Card Challenges.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. A really delightful card ...it's adorable! Thank you for sharing with us at Marianne Design Divas "stamp something" challenge this month. Wishes, Suzanne DT

    BeantwoordenVerwijderen