donderdag 1 augustus 2013

DDCC #228 - For a Child

This weeks challenge over at Dutch Dare Card Challenges is: for a child. We are sponsored by Bugaboo again and they have adorable images for the little ones. Because of my pregnancy I am working on my cards for the rest of the year right now. This card is for a little girl who is celebrating her second birthday in november. I like to use names on little kids cards. Hope you can join us this week!

*********************************************

Deze week hebben we de volgende challenge bij Dutch Dare Card Challenges: for a child. We worden gesponsord door Bugaboo die ontzettend leuke kinderafbeeldingen heeft. Vanwege mijn zwangerschap ben ik al een beetje vooruit aan het werken met mijn kaartjes, je kan ze immers alvast beter op de plank hebben liggen toch? Deze kaart is dan ook voor mijn kleine nichtje die in november 2 wordt. Een stoere meid, dus vandaag een stoer monster erbij. Ik vind het ook altijd leuk om bij kleine kinderen hun naam toe te voegen op de kaart en dat heb ik dus ook gedaan. Misschien vinden jullie het ook leuk om mee te doen? Fijne warme donderdag vandaag!

Image: Monster 3 (Bugaboo)
Papers: Eline's Folklore (Marianne Design)
Tools: cuttlebug, creatables lace tags LR0154 (Marianne Design) , creative shapes nr20 (Crealies)
Embellishments: purple lace, dragonfly brads, purple pearls (Action)
Coloured with: Derwent Coloursoft

4 opmerkingen: