zondag 25 augustus 2013

Roze geknoopte armband

Nog steeds geen nieuw kaartje, daarom maar even een zelfgemaakt armbandje. Dit armbandje maakt ik ongeveer een maand geleden tussen de bedrijven door. Gewoon met wat kraaltjes die ik nog had liggen (parels met grote gaatjes) en een gewaxed katoendraadje. Met een simpele weitasknoop maakte ik twee knopen tussen elk kraaltje en daarna bevestigde ik een sluiting in de vorm van een knoop volgens het boek Shamballa armbanden van Petra Hoeksema. Uiteindelijk ben ik helemaal blij met het resultaat in een van mijn favoriete kleurtjes :) Fijne zondag allemaal!

Benodigdheden: 
* gewaxed koord roze (Panduro)
* parelkraaltjes met grote gaatjes (uit de voorraad)
* grote knoop (uit de voorraad)
* druppeltje sieradenlijm

7 opmerkingen:

  1. Hij is leuk en wat een gezellige kleurtje!
    Geniet van je zondag,

    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gaaf joh!!! hoe krijg je die ernou tussen!! knap hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een creativiteit heb je weer aan de dag gelegd Chantal!! Errug schattig! Fijne zondag. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk gemaakt met die knoop als sluiting,echt een blikvanger,fijne dagen,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Chantal

    Hij is om op te eten......zo lekker zoet ziet hij eruit, erg mooi en past helemaal bij jou.....zoet meisje:-)

    liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk en weer eens wat anders als een kaartje.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel leuk armbandje! Frisse kleuren!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen