donderdag 24 oktober 2013

Creative Knockouts #8 - Favorite Twine/Ribbon

This weeks challenge over at Creative Knockouts is to use your favorite twine or ribbon on your card. I have so many favorites, it took me a while to choose :-) I really love ribbons with a text on it, like this one with 'Season's Greetings' on it. I also love the bakerstwine in red and whites and so I decided to make another card for Christmas. We are sponsored this week by Bugaboo stamps and I've worked with 'Little Penguin Winter - decorate tree', how adorable are those little penguins. I hope you all have a great day today and hope to see you soon at Creative Knockouts!

*********************************************

Deze week hebben we bij Creative Knockouts de challenge om je favoriete twine of lint te gebruiken. Ik heb een heleboel favoriete lintjes dus het was nog lastig om te kiezen. Uiteindelijk heb ik gekozen voor een lintje met tekst: de tekst 'Season's Greetings'. Verder ben ik nog steeds weg van rood/wit bakerstwine, een must-have voor iedere creatieve geest denk ik. Ik heb er dus voor gekozen om een kerstkaartje te maken. Deze week worden we gesponsord door Bugaboo en ik heb gewerkt met 'Little Penguin Winter - decorate tree'. Zo schattig hoe deze pinguins de boom versieren. Voor jullie allemaal een fijne donderdag en ik hoop jullie te zien bij Creative Knockouts!

Stamp: Little Penguin Winter - decorate tree (Bugaboo stamps), Snowfun behorend bij Collectable
Papers: Winter Park (Echo Park), Whitewash colorcore paper
Tools: Cuttlebug, collectable corner & wintersentiments COL1342 (Marianne Design), creatables let it snow LR0187 (Marianne Design), dmc-yarn white, stardust (Pipoos)
Embellishments: Season's Greetings ribbon (Dovecraft), bakerstwine red/white
Coloured with: Derwent pencils

11 opmerkingen:

  1. Leuke kaart Chantal! En jij ook veel beterschap he met je allergie, hier is het gelukkig al een beetje beter... hopelijk blijft het ook zo nu :-) Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart heb je weer gemaakt Chantal, ik vind hem super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel vrolijk kerstkaartje Chantal!!! Enig stempeltje en super leuk papier!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super fun card Chantal, love those cute lil penguins! Love that mitten paper too!

    Hugs, Kelly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schat van een kerstkaartje is dit. Leuke digi is dit. Schattig met die pinguins.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Chantal,
    wat een enig kaartje heb je gemaakt. Zoveel op te zien en in mooie kleurtjes!
    De pinguïns zijn zo grappig...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauww wat een prachtige kaart heb je er van gemaakt !

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een superleuke en mooie kaart Chantal!! Die pinguins zijn wel heeeeeeeel cute!! Fijn weekend. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Net even een rondje over je blog gescrolt, allereerst GEFELICITEERD! Wat spannend een klein baby'tje binnenkort. Alle clichés zijn waar: GENIETEN want ze zijn zo groot!
    De armbandjes waren helemaal mijn smaak, hopelijk binnenkort meer...
    En wat betreft een boek scrappen, zou ik zeker doen. Ik heb zoveel foto's dat ik er niet aan toe kom om ze in te plakken. Zo'n boek is dan wel een mooi alternatief.
    fijn weekend!
    Groetjes, Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kerstkaart het stempeltje is ook erg grappig

    BeantwoordenVerwijderen