maandag 23 december 2013

Daisy's Christmas

Ok, het is misschien niet het meest ingewikkelde model kaartje, maar hé, ik heb er weer eentje af :-) Thijs heeft er de afgelopen dagen een handje van om in huilen uit te barsten wanneer ik er ook maar aan denk om eventjes in mijn hobbykamer te gaan zitten. Geeft niks natuurlijk want lekker kroelen met mijn mannetje is ook heerlijk om te doen :-)
Maar ja, toen ik gisteren voor de derde dag achter elkaar op mijn hobbykamer kwam en de babyfoon luidt begon te protesteren ben ik het maar anders gaan doen. Ik heb wat spulletjes naar beneden gehaald zodat ik tijdens zijn hazeslaapjes in de box meteen even kan gaan zitten. En dat werkt dus ook :-) Ik heb zelfs voor het eerst in lange tijd eens even de tijd genomen om met de Twinkling H2O's te kleuren. Ik ben dus ook erg trots op mijn kleurresultaat en ik denk dat ik straks nog maar eens plaatje ga kleuren, ook al doe ik er heel de middag over, met zo'n resultaat maakt dat helemaal niks uit!
De papiertjes en het dennentakje heb ik er net nog even snel bij gezocht en daarna heb ik het helemaal in elkaar geplakt. Al met al dus heel simpel, maar ik vind hem wel erg leuk geworden.
Deze kaart wil ik ook nog met de volgende challenges mee laten doen:


Ik had jullie nog beloofd de piepschuimletters van Thijs te laten zien. Helaas hangen deze nog steeds niet op in Thijs zijn kamertje omdat zijn papa het erg druk heeft op zijn werk, zijn oogleden hangen inmiddels op zijn schoenen, maar zodra het ophangt laat ik het jullie zeker zien!
Voor nu hele fijne kerstdagen alvast! Geniet ervan met iedereen die je liefhebt!

Stamp: Don & Daisy Christmas (Marianne Design DDS3325), Eline's Vintage Christmas Stamp (Marianne Design EC0099)
Papers: Eline's Vintage Christmas Red & Greens paper pad (Marianne Design PB7022)
Embellishments: dennentak
Coloured with: Twinkling H2O's 

13 opmerkingen:

  1. Och erruuuuuuum, hij wil gewoon NIET dat je in je kamertje gaat zitten Chantal, Thijs houdt van gezellie whahhaaaaaaa!
    Schattige kaart, jammer dat het geen tasje/doosje is dan had je aan de challenge mee kunnen doen!
    Fijne dagen, bijzondere Kerst voor jullie dit jaar met Junior!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Chantal

    Thijs houd nu al van gezellig samen zijn zie je wel hihihi.
    Je kaartje is prachtig en heel mooi ingekleurd, lekker ontspannen is dat.
    Jij hebt straks alvast een mooi voorraadje kerstkaarten in huis.
    Hele fijne dagen met je mannen.

    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je toch lekker kan ontspannen door te kleuren, hij is heel goed gelukt!

    Fijne feestdagen en groetjes,
    Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Chantal,
    Super hoor dat je sowieso aan je hobby toekomt, het is toch een grote verandering met zo'n kleine hummel er bij.. verstandig om dan maar in de buurt te blijven, mooie kaart heb je gemaakt, inkleurwerk ook top..wens jullie hele fijne Kerstdagen, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart, Chantal!!
    Hele gezellige dagen, Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een leuke kaart!
    Zo klein als ze zijn, voelen ze het aan wanneer je ff tijd voor jezelf wilt hebben.... Maar ´t is je weer gelukt om wat te maken.
    Leuk dat je meedoet bij MD Divas.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart en ook voor jullie hele fijne kerstdagen .Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel lief kaartje Chantal en erg mooi ingekleurd!
    En zeg maar tegen Thijs dat hij zijn mama even tijd voor haarzelf moet geven hoor. Hij heeft rust nodig en zijn mama ook, hihih!! Fijne Kerstdagen!!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele mooie kaart! En ik zag dat je de dezelfde tekststempel hebt gebruikt als ik op mijn laatste kerstkaart ;-)
    Fijne feestdagen!

    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een goede oplossing van je Chantal, zo ben je er snel bij en kan je toch wat geruster knutselen. Prachtig wat je hebt gemaakt, heel mooi. Ook voor jou en allen die je lief zijn hele fijne feestdagen en op naar een top 2014.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hihihi, Thijs voelt gewoon aan dat je dan alle aandacht voor het knutselen hebt! En niet voor hem.
    Dus dit is de oplossing: bij hem gaan zitten...
    Je kaart is een leukerd zeg!
    Mooie kleuren voor kerst!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ohhh wat een gave kaart joh!!! En hele fijne feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hahaha, zo herkenbaar, al is het voor mij lang geleden.... Als je aan het strijken of poetsen bent hoor je ze niet maar zodra je maar iets leuks voor jezelf gaat doen, dan komt het gepruttel.....ik vind het nog steeds gezellig hoor als ze me uit mijn werkkammertje weten te lokken , nu dan voor een bakje koffie.Ze weten wel waar ze hun moeder me kunnen paaien....
    Maar een leuk kaartje geworden hoor Chantal en geniet maar lekker van je kleine vent...
    groetjes Elvira

    BeantwoordenVerwijderen