dinsdag 14 januari 2014

Letters van piepschuim

Een hele tijd geleden beloofde ik jullie al om de piepschuim letters die ik gepimpt had te laten zien. Daarna ben ik dat helemaal vergeten. Inmiddels hangen ze mooi tegen de muur aan in Thijs zijn kamertje.
De letters zijn van piepschuim, ik heb ze gekocht bij Babypark. Ik heb de letters gesponst met blauwe acrylverf. Toen ze stonden te drogen stonden ze in willekeurige volgorde bij ons op de tafel. Gelukkig had niemand het toen gezien. Aan de andere kant was dat ook niet erg geweest want ik had ze in een andere volgorde neergezet. Ik moest er alleen zelf wel erg om lachen want uiteindelijk stond er een lelijk woord wat begint met de S... De J stond er toen nog niet tussen, mogen jullie raden wat er stond, haha.
Op de voorkant heb ik met mod podge stukjes uit dezelfde stof als de vlaggenlijn die ik gemaakt had geplakt. Daarna nog een keer met de mod podge over de gehele letters en klaar waren ze! Met posterbuddies heb ik ze op de muur geplakt en het ziet er best heel tof uit! Fijne dinsdag allemaal!

Materialen: letters van piepschuim (Babypark), stofje (markt), mod podge, acrylverf blauw (Action)

7 opmerkingen:

  1. Erg mooi gemaakt Chantal.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. SH..........ame on you whahaaaaaaaaaaaaa!! Enig, lief en super stoer Chantal!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk om zijn naam op de muur te zetten. Superleuk idee!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! Zelfgemaakte dingen in de babykamer maken het zo heerlijk van jezelf!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee Channie! Je hebt wel veel stof in dezelfde tinten, handig hoor.

    BeantwoordenVerwijderen