zondag 30 maart 2014

Gepimpte tissuebox

Zo aan het eind van de zondagavond nog even een blogberichtje voor jullie. Morgen ga ik even langs mijn oma die in het ziekenhuis ligt. Voor haar heb ik deze tissuebox van papiermache gepimpt met wat verf, papier, wat roosjes en een stukje kant. Heel simpel, maar ik vind het wel een leuk cadeautje geworden, al zeg ik het zelf :)
Helaas had ik het al helemaal in cellofaan ingepakt en is het eigenlijk al te donker voor een foto, maar toch wilde ik hem graag plaatsen, vandaar de slechte kwaliteit foto. Fijne avond verder!





Gebruikte materialen:
Papiermache tissuebox
Acrylverf Olijfgroen licht (Amsterdam)
Papierblok (Action)
Stukje kant
Papieren roosjes
Stempel Beterschap (Marianne Design)

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk gemaakt zal ze vast blij mee zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er lief uit Chantal. Wat naar dat je oma in het ziekenhuis ligt maar dit cadeautje zal ze vast wel waarderen, lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie creatie Chantal!! Inderdaad vervelend voor je oma dat ze in het ziekenhuis ligt. Ze zal vast erg blij zijn met de tissuedoos. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen