dinsdag 27 mei 2014

Knuffellapje deel II

Een tijdje geleden had ik een knuffellapje gehaakt voor een zwanger bevriend stel. Omdat hun anderhalf jaar oude zoontje hier zo weg van was en er mee wilde slapen vroeg ze aan mij of ik er nog eentje wilde haken voor de baby, zodat dit knuffellapje voor het oudere broertje kon blijven. Natuurlijk wilde ik dat wel doen. Dit keer koos ik voor een konijntje in wit en blauw/groentinten. Ik heb daarbij het patroon van marmarel gevolgd. Opnieuw vind ik het een geslaagd lapje, misschien dat ik snel nog maar eens aan de slag moet voor onze eigen Thijs, want die heeft er nog geen...

Benodigdheden: Capri katoen in wit, groentinten en blauwtinten en een klein stukje roze en zwart, haaknaald nr. 2,5, wolstopnaalden

10 opmerkingen:

  1. Een prachtig knuffellapje Chantal, erg leuk gemaakt!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Chantal,
    Dat ziet er leuk uit, schattig knuffellapje, nu nog aan de haak voor Thijs..
    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Enig Chantal!! En ja, dat Thijs er nog geen een heeft...schaam je ;-)
    Ben benieuwd welke hij krijgt!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat schattig!
    Een fijne dag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Chantal
    Wat lief, hele mooie kleurtjes heb je gebruikt.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ach dan gebruikt Thijs jou toch als knuffellapje LOL....ze zijn superlief en ik vind dat Thijs er ook wel een verdient eigenlijk....hihi, dusse nog ééntje..?? Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een superlieve knuffel!
    Natuurlijk krijgt Thijs er ook ééntje ;-)
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooh wat is die lief! En ja je zoontje moet er ook gewoon ééntje krijgen ;-) Ben er zeker van dat die daar veel plezier aan beleeft en helemaal nat word gesabberd :-) haha.. Hier gebeurd dat zever en alles in de mond steken toch heel de dag ! Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heeft Thijs nog geen knuffellapje......hoe kan dat nu!!! Dat kan echt niet Chantal. Iedere baby heeft een knuffellapje nodig, dus Thijs ook. Hahah!!
    En zeker zo'n supermooie gehaakt door mama zelf!! Hij is geweldig!
    Fijn weekend.
    Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen