maandag 20 april 2015

Alweer een zwangerkaartje ;)

Jaja, het houdt niet op! De laatste geboortekaartjes zijn nog maar net de deur uit en we kunnen alweer een zwangerkaartje gaan maken :)
Deze digi van Saturated Canary is een van mijn lievelingsdigi's. Het is gewoon een erg vrolijke digi voor een vrolijke aangelegenheid :)
Voor de rest heb ik er weinig poespas op gebruikt: ik had heel mijn hebben en houden naar beneden gehaald maar uiteindelijk maar heel weinig gebruikt. Ach ja, zo springt de digi er wel mooi uit :)
Tot de volgende keer!

Digi: Pickles and Ice Cream (Saturated Canary)
Stamp: Eline's text stamp (Marianne Design)
Papers: Lime Twist Happy Go Lucky (My minds eye)
Tools: cuttlebug, scalloped oval nestabilities (Spellbinders), flower punch (Pipoos)
Embellishments: heartshaped rhinestones (K&Company)
Coloured with: Derwent Pencils

7 opmerkingen:

  1. Leuke, vrolijke kaart! En dat plaatje is wel grappig en toepasselijk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi hoi

    jij ben er maar druk mee . deze is in ieder geval weer goed geslaagd .

    gr Thamar

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellige kaart zo, helemaal goed toch? Even verder gekeken en ik zag dat je ook met de CAL 2015 bezig bent. Ik ben hier ook mee bezig en geniet er erg van om elke week wat te haken. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart en ontzettend leuk plaatje!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een schatje!! Wat een lief afdrukje ook!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel lief gedaan! Prachtige kleurtjes hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hier ben ik weer eens, eindelijk nog een tijd voor een blogrondje! Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt :-) Hier is het lekker druk, ons meisje loopt sinds een weekje pas en nu moet ik overal achteraan! haha.. Maar ook zo schattig en lief he, hoe doet jullie mannetje het? Ook lekker aan het buitenspelen met dit mooie weer? :D
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen