dinsdag 5 mei 2015

Verjaardagskaartje met Daisy

Bevrijdingsdag gaf mij mooi even wat vrije tijd om een kaartje te maken voor de challenge op het blog van Marianne Design. Deze keer wilden ze een creatie met Don & Daisy zien. Gelukkig heb ik nog een flink voorraadje knipvellen van Don & Daisy en ook nog een aantal stempels dus ik kon kiezen ook ;).

Uiteindelijk is het dit plaatje geworden van een 3D-vel van alweer eventjes geleden. Ik matchte het plaatje met wat Marianne Design papiertjes uit het blokje 'Flower Power', een creatable en een tekststempel van Marianne Design. Genoeg Marianne dus te vinden op mijn verjaardagskaartje :) 

Verder wil ik mijn kaartje ook nog mee laten doen met de challenge op het blog van Marianne Design Diva's, daar moest je een stempel of plaatje van Marianne Design gebruiken en ten minste drie Marianne Design artikelen. Fijne dag allemaal verder!

Image: Don & Daisy knipvel DDK3209 (Marianne Design)
Stamp: Eline's Vintage teksten EC0096 (Marianne Design)
Papers: Flower Power PK9078 (Marianne Design)
Embellishments: fibre (Kars), halfpearls
Tools: cuttlebug, creatables labels LR0154 (Marianne Design), cardstencil (Action)


12 opmerkingen:

  1. Een schattig kaartje met Daisy!
    Je zou het ook mee kunnen laten doen bij MD Divas waar de opdracht is om een stempel of knipvel te gebruiken van MD met min. 3 MD producten. Maar ik weet niet of je het blog ook volgt. Kijk anders even op mijn blog waar het logo met link te vinden is.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerd, je hebt je vrije dag heel goed benut!
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een lief kaartje Chantal, waar een vrije bevrijdingsdag al niet goed voor is ;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk kaartje! Je bent lekker creatief aan de slag :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schattig kaartje Chantal, jammer dat er geen vlindertjes op zitten dan kon je ook nog bij Don&Daisy mee doen!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart Chantal en heel leuk model!
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart!!
    Dank je wel voor het meedoen!
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk kaartje Chantal.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel lief kaartje heb je gemaakt! moi van vorm en Daisy is erg leuk!
    groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lief kaartje! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi hoi
    Wat een leuke kaart en wat ben je toch druk ermee. Ik zie allemaal mooie dingen op je blog . Ik ga snel verder

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Very pretty card!!!
    Thanks for join us at Marianne Design Divas Challenge Blog
    DT Mihaela

    BeantwoordenVerwijderen