zondag 12 juli 2015

Lazy Days

Begin dit jaar vertelde ik jullie mijn goede voornemen om elke maand minimaal een lay-out te posten. Inmiddels is het juli en heb ik mei en juni ook nog niet gepost: oeps... Maar goed, ik heb er inmiddels weer een gemaakt en mijn vakantiefoto's zijn ook binnen, dus wellicht volgt er snel weer eentje en dan loop ik alweer bijna op schema toch ;)

Deze lay-out wil ik mee laten doen met de challenge op het blog van Cards and Scrap Challenge. Deze maand is het thema 'vakantie'. Ik heb hiervoor foto's gepakt van vorig jaar: de foto's van dit jaar waren toen ik aan deze lay-out begon immers nog niet klaar. Ik heb geprobeerd er een zomers geheel van te maken met lekkere vrolijke kleurtjes. De lay-out is best wel clean & simple bleven maar ik vond deze vrolijke foto's zo leuk matchen bij deze vrolijke (maar ietwat drukke) papiertjes dat ik er niet vanalles bij wilde plakken. Ik heb zelf nog een stukje achtergrond gemaakt met een stencil en acrylverf in diverse kleurtjes. De letters heb ik gemaakt met een stans van Marianne Design: ze lijken erg op de letters op het shirtje van Thijs, waar ook Lazy Days staat.

Het was best leuk om een jaartje later met de vakantiefoto's aan de slag te gaan. Het deed me weer even terugdenken aan een heerlijke vakantie in mooi Limburg! Allemaal een fijne zondag verder!

Papers: glitterpapier (Rayher)
Tools: cuttlebug, collectables alfabet (Marianne Design), stencil (Panduro), acrylverf (Amsterdam)
zwarte fineliner (Edding)

6 opmerkingen:

  1. Leuk en lekker vrolijk!! Die felle kleurtjes zijn een zomerse geheel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk van die lazy days. Die kun je niet genoeg hebben. Lekker vrolijke zomerse lay out.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohh wat een spetterende kleurtjes komen er in terug! Hele mooie zomerse lay-out.
    Groetjes Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. haha heel herkenbaar. ik heb gelukkig een stok achter de deur ik moet voor cards&scrap en voor rivecreatief layouts maken en met johanna elke vrijdag een lift . Ik heb inmiddels weer een heerlijke stapel layouts liggen om in de albums te doen. Je moet gewoon mee doen met cards and scrap heb je een stok achter de deur en ik vind het geweldig dat je meedoet.
    Deze layout is in iedergeval weer top.

    groetjes Thamar

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief lootje, Chantal. Erg leuk gedaan.
    Gezellig dat je mee doet met onze scrapuitdaging bij Cards & Scrap.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk!! Deze foto's geven echt het zomergevoel en kan me meteen herinneren hoe het hier was toen ze zo klein waren.. Al is dat alweer 3 en 5 jaar geleden.... Leuk dta je weer meedoett bij Cards and Scrap!!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen