zondag 19 juli 2015

To the beach

Weer een lay-out ingehaald :) Nu hoef ik alleen nog maar de lay-out van juli te maken en dan ben ik weer helemaal bij met mijn ik-maak-iedere-maand-een-lay-out challenge :)

Deze lay-out maakt ik met foto's van deze vakantie. Het papier 'The seaside life' van Tilda past hier perfect bij. Het mooie van dit blok is dat er al prachtige achtergrondvellen in zitten, als je deze combineert met de mooie uitgestanste vormen die ook in het blok zitten, kan het eigenlijk niet missen. En dus plakte ik er met wat 3d-tape wat leuke schelpjes, een kwal en een meeuw bij.

Ik heb op deze lay-out veel geschreven: ik vind het altijd leuk om op lay-outs het bijpassende verhaal te verwerken en daar had ik veel plaats voor op deze lay-out. De letterstickers en de rub-ons zijn erg oud: ik vond ze in een rommellaatje maar ze passen wel erg leuk bij deze lay-outs. Misschien toch maar eens iets vaker dit laatje opentrekken ;)

Ik zag dat je met meerdere lay-outs mee mag doen op het blog van Cards en Scrap en daarom laat ik ook deze lay-out meedoen met de 'vakantie-challenge' van deze maand.


Gebruikte materialen:
* The seaside life papierblok (Tilda)
* rub-ons (little yellow bicycle)
* letterstickers mini (Zeeman)
* letterstickers blauw
* plakparels (Action)
* fineliner, 3d-tape en dubbelzijdig tape

7 opmerkingen:

  1. Gave lo en mooi aangekleed,helemaal geweldig ook die kwal!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je "bijgescrapt" bent :-) Ik vind het een mooie layout en het verhaal heerlijk herkenbaar. Alles past perfect bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige LO en door er tekst bij te schijven blijft de herinnering bewaard.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooo wauw, vind deze wel heel mooi geworden! Ik heb dit papier ook een aantal keer gebruikt.. Echt vakantiegevoel! Nogmaals dankjewel voor het meedoen bij Cards and Scrap!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie zomerse layout hoor!
    Bedankt voor het meedoen met Cards & Scrap.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. helemaal leuk leuk leuk leuk leuk leuk leuk leuk leuk . ja wat al ik er nog meer van zeggen hij is gewoon LEUK

    BeantwoordenVerwijderen